måndag 26 november 2012

A car-digan...

 
En liten kofta i strl 92, beställd till en liten biltokig kille.
*ler* ursäkta ordvitsen i rubriken, kunde inte låta bli...!
 
Sydde ett litet gäng som såldes under helgens marknad också, där finns det en i strl 98 kvar med randiga ärmar o bakstrycke, om någon är intresserad!
 
Helgens försäljning gick otroligt bra, idag försöker jag komma ikapp mentalt och tar det lite lugnare, sitter med skolarbete och planerar inför de beställningar jag åtagit mig före jul. I slutet av veckan lovar de minusgrader och kanske snö - åh vad jag längtar efter julmys och stämning!

5 kommentarer:

MinaMirakel sa...

Väldigt fyndig rubrik, jättefin cardigan!/Åsa

HönaPöna sa...

Vilken härlig kombo, bilar & ränder! Snyggt!
Längtar också efter snö, det blir mysigt det!

Ulla PE sa...

Vilken snygg mönsterpassning! Och snygg biltröja också!

Lowella sa...

Väldigt snygg kombo med ränderna!
Ja, snö skulle man inte tacka nej till, skulle lysa upp tillvaron en aningens :)

Smilla sa...

Så fin!! Mönsterpassningen är pricken över i!! Här snöande det igår, barnen och jag är överlyckliga (vad mannen muttrar ska jag inte skriva ;))